Tvárou jarnej a letnej kampane 2015 značky Mohit sa stala Slovenka Michaela Kocianová!
Sponzorovanej odkazy:
Čo najlepšie vykonaná sezónna kampaň je základom každej módnej značky. Svoje o tom vie aj poľská značka Mohit, a preto pre svoju najnovšiu kampaň siahla po krásnej topmodelke Michaele Kocianovej. Michaela patrí medzi najúspešnejšie slovenské modelky. Je taktiež historicky prvou Slovenkou, ktorá predvádzala pre Victoria Secret. Opakovane sa objavuje v kolekciách prvotriednych módnych značiek, ako sú Dior, Versace či Dolce & Gabbana. Poznať ju však môžete i ako expriateľku Leoša Mareša alebo slávneho režiséra Guya Ritchieho, medzi ktorého najslávnejšie filmy patria napríklad Zbaľ prachy a vypadni, Podfu © k a najnovšie Sherlock Holmes: Hra tieňov.
Okrem dobrých fotografií záleží aj na pútavom spote. Pre kampaň jar /leto 2015 značky Mohit ho natočil poľský filmový kameraman Kuba Kossak, ktorý so značkou spolupracoval už skôr, a to na krátkom filme k minulej kampani jeseň / zima 2014. Jeho um sa zrejme osvedčil a možno bude v jeho rukách i video k jesennej a zimnej kampani tohto roka.
A čo nám vlastne samotná kampaň ukáže? Všetko sa odohráva na ostrove Fuerteventura, ktorý je súčasťou španielskych Kanárskych ostrovov. Toto miesto bolo vybrané z toho dôvodu, že sa považuje za ostrov desiatok odtieňov, čo by sa malo v kampani odraziť. V popredí ale stále zostáva ženskosť, na ktoré značka Mohit vždy stavia svoj základný kameň kolekcie. Nebude to žena hocijaká. Michaela Kociánová sa predvádzala ako zmyselná, zaujímavá, a tak trochu aj divoká. Efekt nespútanosti by mal byť ešte k tomu podčiarknutý žltým autom Lamborghini Murcielago, u ktorého Michaela pózuje.
Ženská krása by sa mala riadne predvádzať a značka Mohit si jeho toho vedomá. Modelka pózuje v krátkych puzdrových sukniach, sexi šortkách, minimalistických topoch a sieťovaných kúskoch odhaľujúcich telo. Zbierku dopĺňajú aj tuniky košeľového strihu, nepremokavé plášte z mäkkej tkaniny a dámske šaty. Nič by sa nezaobišlo bez doplnkov, medzi ktorými hrajú hlavnú úlohu slnečné okuliare v retro štýle.
Najviac príťažlivou je jednoznačne farebná kombinácia a potlače inšpirované obrazmi amerického maliara Jacksona Pollocka, ktorého nezaujímala kompozícia, ale len miešanie rozdielnych farieb a ich striedanie. Sústredil sa na energiu a bujnosť farieb, ktoré nanášal jedinečným spôsobom ťahov. Kolekcia cíti najsilnejšiu energiu vo farbe žltej, ktorá je prítomná aj u značiek Chloé, Hermes či Salvatore Ferragamo. Stylisti značky prepojili kampaň ešte odtieňmi bielej, červenej a modrej.
Zdroje: www.mohito.com
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023