Objavujte jar a leto 2016 so značkou Louis Vuitton a Lightning!
Sponzorovanej odkazy:
Nestarnúca a stále obdivovaná značka Louis Vuitton na čele s Nicolasom Ghesquiere si tento rok opäť hovorí o pozornosť. Najprv vyvolalo rozruch účinkovanie Jadena Smitha v novej dámskej kampani pre jar a leto 2016, kde ho môžeme vidieť po boku modeliek v sukni. Ďalšou nezvyklou hrdinkou kampane je potom Lightning, hlavná postava kultovej videohry. Celá kampaň LV pre jar a leto 2016 Series 4 je komponovaná ako triptych snímok, na ktorých sa podieľali Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvorca videohier a komiksov manga. Môžeme tak pozorovať rôzne pohľady na múzy novej éry, medzi ktoré patrí práve aj Lightning.
Virtuálna hrdinka galaxie Louis Vuitton
Ak Lightning nepoznáte zo série kultových videohier Final Fantasy, zrejme netušíte, o koho sa jedná. Lightning je dievča, ktorá sa pohybuje medzi niekoľkými fantastickými svetmi, aby našla svoju unesenú sestru. Je odvážna a silná a vďaka tomu dokáže zdolať nejednu prekážku. A aj preto si ju vybrala značka Louis Vuitton, ktorá sa tento rok rozhodla prebádať nové vody – virtuálne, aby tak opäť posunula hranice. Výsledkom je táto hrdinka budúcnosti, ktorá predstavuje esenciu silnej a sebavedomej ženy.
Lightning ako prvá lastovička novej epochy expresie
Nicolas Ghesquière vyvracia všetky pochybnosti o tom, či sa Lightning k značke Louis Vuitton hodí. „Je očividné, že kolekcii dominuje estetika videohier. Keď uvážime, že hrdinka má byť žena, ktorá je odvážna a ktorej činy sa stanú legendárnymi a ona ikonou – tak je celkom jasné, že aj virtuálna postava z videohry napĺňa základné princípy filozofie našej značky. Lightning je dokonalým avatarom globálnej, heroickej ženy, ktorá žije vo svete, kde sociálne siete a komunikácia sú už neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Je tiež symbolom novej vizuálnej estetiky. Ako vytvoriť obraz, ktorý ide za hranice princípov klasickej fotografie a dizajnu? Lightning je prvou lastovičkou novej epochy expresie. "Hovorí Nicolas Ghesquière. Pre samotnú hlavnú hrdinku však oblečenie nepredstavuje viac ako brnenie na prežitie: "Obliekanie sa pre radosť alebo aby som sa niekomu páčila, to som nikdy nezažila. Preto je to, že si ma vybrali za ambasádorku značky trochu prekvapivé. “
Foto: Louis Vuitton
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023