Nalaďte sa na ružovú!

Nalaďte sa na ružovú!

16. novembra 2016, Lindex, Pink collection, ružová kolekcia, boj proti rakovine prsníka

Sponzorovanej odkazy:

Lindex pred nedávnom predstavil Pink Collection, teda ružovú kolekciu, ktorej hlavným cieľom bolo zvýšenie povedomia o rakovine prsníka. Celých 10% z každého predaného kusu poputuje na výskum rakoviny. Aký kúsok si vyberiete vy?

Dizajnová kolekcia pre dobrú vec

Lindex, jeden z veľmi obľúbených a cenovo dostupných módnych reťazcov, sa teší vysokej reputácii vďaka spolupráci s mnohými renomovanými svetovými návrhármi, medzi ktorými nájdeme mená ako Matthew Williamson, Missoni či Jean Paul Gaultier. Pre rok 2016 si však Lindex prichystal niečo špeciálne – tím dizajnérov pracoval na vytvorení Pink kolekcie podporujúcej boj proti rakovine prsníka. „Dali sme našim návrhárom úlohu vytvoriť tohtoročnú dizajnérsku kolekciu a výsledkom bola Pink Collection – moderná, ženská a silne koncepčná kolekcia starostlivo vybraných odevov a doplnkov vo vzrušujúcej palete farieb. Je úžasné tento rok prispieť k boju proti rakovine prsníka s našimi vlastnými designmi,“ hovorí Annika Hedin, vedúca oddelenia dizajnu značky Lindex.

Zahaľte sa do ružovej

Pink kolekcia ponúka hneď devätnásť rôznych odevov a doplnkov. Všetky sú vytvorené z mäkkých, pletených a tkaných látok a zafarbené do základných jesenných tónov. Medzi nimi nemôže chýbať slušivá burgundy, roztomilá pastelovo ružová a skvelo ich dopĺňa nadčasová a elegantná čierna. V týchto farbách sú vytvorené slušivé a hrejivé svetre, elegantné šaty, pohodlné nohavice aj krásne kabáty. Súčasťou kolekcie je aj kožený a kovový Pink náramok, výťažok z ktorého bude venovaný na výskum rakoviny.

Keď šaty pomáhajú

Lindex sa vďaka svojmu oblečeniu pridáva do boja proti rakovine prsníka už úctyhodných štrnásť rokov. Všetky kúsky z kolekcie, ktorými zároveň prispejete na dobrú vec, môžete zakúpiť v predajniach značky Lindex aj na lindex.com od 8. októbra. Do dnešného dňa bolo vybraných už viac ako 1,2 milióna eur. "Som veľmi hrdý na to, ako sme spolu s našimi zákazníkmi prispeli k boju proti rakovine prsníka fantastickou čiastkou. Mnoho našich zamestnancov aj zákazníkov sú ženy, a keďže ide o chorobu, ktorá postihuje predovšetkým ženy, je to pre nás obzvlášť dôležitá vec, "hovorí Ingvar Larsson, generálny riaditeľ značky Lindex.

Foto: Lindex

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Jana Krajčová. Článok nájdete v kategórii dámske oblečenie.