Pánska kolekcia Louis Vuitton od Virgila Abloha pre jar a leto 2019
Sponzorovanej odkazy:
V kampani kolekcia na jar / leto 2019 sa predstavuje kolekcia Louis Vuitton od Virgila Abloha pre jar a leto 2019.
Kampaň je de facto vizuálne predstavenie novej sezónnej kolekcie. Slovo kampaň označuje činnosť na pomoc konkrétnej kauzy, veci, akcie.
Virgil Abloh pre jarno-letné obdobie 2019
Vo svojej prvej kampani pre značku Louis Vuitton chcel Virgil Abloh, umelecký riaditeľ pánskych kolekcií, vyzdvihnúť hodnoty, ktoré zapichol do svojej kolekcie jar / leto 2019.
Multimediálna kampaň v troch fázach od januára do marca sa zameriava na individuálne vnímanie a vývoj optikou spoločenskej inklúzie. V globálnej rovine kampaň nesie všetky znaky filozofie značky Louis Vuitton, ktoré sa viažu na cestovanie a všetko s ním spojené.
Táto kampaň je rozdelená do troch častí.
Časť prvá: Infancy, Childhood and Adolescence (Detstvo)
Detstvo je témou časti kampane, ktorú realizovali fotografi Inez & Vinoodh, a ktorá sa verejnosti predstaví 21. januára. Hlavným námetom je štúdia Chlapčenstvo, ako už naznačil Virgil Abloh svoju kolekciu jar / leto 2019 pre značku Louis Vuitton.
Kampaň sa zameriava na vývojové fázy, ktoré formujú identitu a šatník muža. Zásadné kúsky z kolekcie jar / leto 2019 sa predstavia na modeloch v rôznej fáze vývoja. Fotografie aj video, dúhové a pastelové odtiene evokujúce svet knihy Čarodejník z krajiny Oz a všadeprítomné alegórie, ktoré vychádzajú z módnej prehliadky
Trojročný Alieyth a dvojročný Jack sú symbolom čistoty a nevinnosti detských rokov, nepoškvrnených pojmami ako je pohlavie, farba pleti a viera. Dospievajúci protagonisti Leo James Davis, 7, Evan Rosado, 12, a Luke Prael, 16, tu zastupujú fázy dospievajúceho chlapčenstva a symbolizujú túžby a sny svojej generácie.
Časť druhá: The Painter 's Studio
Dátum spustenia kampane: 1. február. Časť The Painter ‚s Studio, ktorú realizoval fotograf Mohamed Bourouissa, sa médiom fotografie vracia k olejomaľbe The Painter‘ s Studio (Maliarsky ateliér) od francúzskeho realistu Gustava Courbeta z roku 1855.
Obraz vznikol len rok potom, čo Louis Vuitton založil svoj podnik. Je na ňom spodobnený sám Courbet, ponorený do svojho maľovania; zľava ho sledujú ľudia zo všetkých úrovní francúzskej spoločnosti a sprava aristokrati a najvyššia trieda. Virgil Abloh štylizoval tento obraz do modernej podoby: je na ňom sám, ako aranžuje model z kolekcie jar / leto 2019 uprostred členov svojho tímu, priateľov a modelov – a všetci sú oblečení do jeho kolekcie.
Kým Courbetov obraz interpretoval „skutočný svet“ – vtedajšiu spoločnosť pre oči kultúrnej elity, Virgil Abloh ilustruje obrovskú a plánovitú zmenu, ktorú predstavuje jeho vízia pre značku Louis Vuitton: diverzita, inklúzia a jednota.
Tretia časť: School Teens
School Teens, časť venovaná školským rokom a dospievaniu, sa verejnosti predstaví 22. marca. Je dielom fotografa Raimonda woud a na pozadí formálnej komunikácie medzi tínedžermi v skupinových situáciách ilustruje vývoj chlapca do celkom dospelého muža. Študenti vo farebných tričkách evokujú prehliadku kolekcie Louis Vuitton jar / leto 2019, ktorej súčasťou bola aj „ľudská dúha“, ktorú Virgil Abloh „postavil“ z 1500 študentov oblečených do farieb dúhového spektra.
Fotografie, ktoré pôsobia ako moderná interpretácia schuttersstukken holandského baroka, boli nadobudnuté v rôznych školách v Los Angeles a sledujú interaktívnu kultúru charakteristickú pre teenagerov. Je na nich viditeľná túžba niekam patriť v kontraste s potrebou individuality. Táto dilema a napätie medzi uniformitou a diverzitou, ktoré nás sprevádza už od dávnoveku, sa vyvíja spoločne s dobou, otvára cestu k tomu, aby človek pochopil svoju identitu, štýl a čo tieto veci znamenajú.
O značke Louis Vuitton
Už od roku 1854 prináša Louis Vuitton svetu jedinečný dizajn, v ktorom sa snúbia inovácie a štýl podčiarknuté tou najlepšou kvalitou. Aj dnes zostáva značka verná duchu svojho zakladateľa Louisa Vuittona, ktorý vďaka svojej batožine, taškám a doplnkom pre cestovateľov, ktoré boli rovnako elegantné ako praktické, je považovaný aj za zakladateľa filozofie, umenia cestovania '.
Už od dní Louisa Vuittona zdobí príbeh značky odvaha, a verná tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelne pozýva architektov, umelcov a dizajnérov k spolupráci na kolekciách ready-to-wear, topánok, doplnkov, hodiniek, šperkov a papierového tovaru. Dokonalá kvalita produktov Louis Vuitton je dôkazom toho, akú starostlivosť venuje značka spracovaniu.
Zdroj foto: LuisVuitton.com
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023