Kto sú nové tváre značky Baťa?
Sponzorovanej odkazy:
Značka Baťa exkluzívne predstavila svoje nové tváre pre rok 2019, ktorými sa stali česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá spoločne so svojím mužom hudobníkom Ondrejom Gregor Brzobohatým. Je to úplne prvýkrát, kedy sa obe osobnosti predstavili spoločne v rámci spolupráce s komerčnou značkou.
Okrem nových ambasádorov Baťa štartuje aj úplne nový komunikačný koncept „Prekvapivo Baťa“, ktorého cieľom je ukázať zákazníkovi, že u Baťu nájdete širokú škálu obuvi za prijateľné ceny. Okrem televíznych spotov ponúkne aj vizuály, prekvapivé eventy , alebo otvorenie nového flagship priestoru.
Kampane tohto roku od Baťu
Tohtoročná kampaň sa značka snaží boriť zabehnuté stereotypy a zmeniť jej vnímanie v očiach zákazníkov. Nový claim „Prekvapivo Baťa“ prepojí všetky komunikačné kanály, v ktorých sa postupne predstavia dámske aj pánske kolekcie, ktoré snúbia svetové trendy, výrazné farby, nové štýly , a to všetko za dostupné ceny.
Novými tvárami kolekcií na sezóny jar / leto 2019 a jeseň / zima 2019 sa exkluzívne stali česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá a hudobník Ondřej Gregor Brzobohatý. Prvýkrát v histórii značky je ambasádorom manželský pár, prvýkrát sa obe osobnosti prestavujú v spoločnej kampani. Pre obidvoch znamená spolupráca prirodzený vývoj v ich kariére, kedy spojenie s tradičnou českou značkou, ktorá sa úspešne dokázala presadiť vo svete, definuje ich spoločný prístup k životu, obdiv k tradícii, kvalite a odvahe prísť s niečím neočakávaným.
Obaja sa aktívne podieľali na vývoji kreatívnych nápadov ku kampani. *"V rámci Českej republiky je len pár brandov, ktoré v sebe snúbi tradíciu, kvalitu a národnú hrdosť. Baťa je legendárna česká značka, v ktorej sa toto skvele pretína. Je to vôbec prvýkrát, keď spájame obe naše mená s brandom. Vďaka tomu ide o veľmi exkluzívne spojenie. A pre akú inú značku to urobiť než práve pre Baťu? Stať sa novou tvárou tejto značky je česť aj výzva zároveň. Radi by sme značke pomohli vystúpiť zo zabehnutých stereotypov a predstavili ich nové kolekcie inak, než by kto očakával, "vysvetľuje Taťána Gregor Brzobohatá.
Spoločne s novými tvárami značka odštartovala aj novú komunikačnú kampaň „Prekvapivo Baťa“, ktorá si berie za cieľ ukázať, že sortiment značky môže byť iný, ako boli aj zákazníci doposiaľ zvyknutí. Môže byť prekvapivo farebný, trendový a stále za prijateľné ceny. Súčasťou celoročnej komunikácie sú nielen reklamné vizuály a televízne spoty, v ktorých obe tváre vystupujú, ale aj účasť na nadchádzajúcom Baťa Fashion Weekendu, otvorenie nového flagship store na pražskom Anjelovi, na štýlovom nočnom nakupovaní a ďalších prekvapivých udalostiach.
Zdroj foto: Baťa
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023