Preciosa a ich "pravá" červená bez kadmia
Sponzorovanej odkazy:
Návštevníci milánskeho veľtrhu Lineapelle sú medzi prvými, kto sa zoznámia s kolekciou pre jar a leto 2020. Jej vlajkovou loďou je k životnému prostrediu ohľaduplná farba Red Velvet.
Preciosa, popredný svetový výrobca a dodávateľ českého krištáľu a šperkových kameňov, predstavil v Miláne svoju najnovšiu kolekciu. Tón kolekcie s názvom Red Redefined udáva krištáľ vo farbe Red Velvet, vôbec prvý ** červená farba bez kadmia *.
Red Redefined rozpráva
Je to príbeh Evy a Adama a okamihu, kedy prvá žena ochutná jablko poznania. S ním prichádza k precitnutiu, že k prírode, ktorá ju obklopuje, je potrebné sa správať čo najohľaduplnejšie. Poznanie, ktoré je stredobodom kampane, je zároveň módnou inšpiráciou aj hnacou silou zmeny. A rovnako ako bolo poznanie zásadné pre vytvorenie jedinečnej farby Red Velvet, je tiež kľúčom pre zmenu správania Preciosy aj celého módneho priemyslu v snahe o znižovanie tlaku na životné prostredie.
Diskusia o nastúpení čo najudržateľnejšej cesty, ktorá bude ohľaduplná k životnému prostrediu, rezonuje módnym prostredím stále viac. S nástupom sezóny jar/leto 2020 bude už táto tematika úplne samozrejmou v rade kolekcií a stane sa ešte silnejším trendom. Kvalita sa stáva dôležitejšia ako kvantita.
„Sme presvedčení, že iba udržateľnosť je správna cesta pre módny priemysel a je to cesta, ktorou sme sa vydali aj my,“ hovorí Jan Štiller, riaditeľ rozvoja obchodu a marketingu Preciosy Components. „Predstavenie červené Red Velvet je potvrdením, že Preciosa chce patriť do spoločnosti ohľaduplných firiem. Zároveň touto kampaňou deklarujeme, že aj naďalej budeme robiť kroky, ktoré trend čo najnižšie ekologické náročnosti ešte podporí. “
Na veľtrhu Lineapelle
Svetu sa nová kolekcia Red Redefined prvýkrát predstavila na milánskom veľtrhu Lineapelle koncom februára 2019. Popri jedinečnej Red Velvet priniesla aj ďalšie novinky pre krištáľ aj šperkové kamene. Sú nimi tri nové farby kubickej zirkónie, aplikovanej navyše úplne novým spôsobom, ktorý im zabezpečuje ešte väčšiu farebnú stálosť.
Autorom fotografií ku kampani je svetoznáma fotografka Hana Knížová, tvárou kampane a stelesnením biblickej Evy je úspešná modelka Dorota Kullová, módnu kolekciu Red Redefined s využitím všetkých krištáľových noviniek z kolekcie vytvoril mladý návrhár Lukáš Krnáč. O jedinečné okuliare zdobené kubickou zirkóniou a nanogems sa postarala Czech Grand dizajnérka Nastassia Aleinikava.
Zdroj foto: Preciosa
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023