Lindex a kolekcie Extended
Sponzorovanej odkazy:
Pretože sa blíži Medzinárodný deň žien, spoločnosť Lindex predstavuje kolekciu Extended, ktorá dokazuje, že menej je niekedy viac, a kladie dôraz na silu súdržnosti vďaka kampani, kde hlavnú úlohu hrajú aj zamestnankyne spoločnosti Lindex. Táto módna značka tiež venuje 10 percent z predajov z 8. marca organizácii WaterAid, ktorá podporuje posilnenie úlohy žien po celom svete.
"Vízia spoločnosti Lindex je podporovať a inšpirovať ženy kdekoľvek na svete. Ženy nie sú len veľkou časťou našich zákazníkov. Aj mnoho z našich zamestnancov a pracovníkov v dodávateľskom reťazci sú ženy. Som pyšná na to, že všetci zamestnanci Lindex spoločne usilujú o pozitívne zmeny v pozícii žien, "hovorí Susanne Ehnbåge, výkonná riaditeľka spoločnosti Lindex.
Počas týždňa, kedy je Medzinárodný deň žien, bude Lindex poukazovať na to, aká dôležitá je súdržnosť, a to pomocou kampane, v ktorej sa objavujú ženy, ktoré pre Lindex pracujú. Kampaň zobrazuje ich jedinečné vzťahy, priateľstvo a spôsob, ako sa navzájom podporujú a inšpirujú.
Kampaň tiež zobrazuje kúsky z novej kolekcie „Extended“ od spoločnosti Lindex. Vďaka nesmrteľným klasikám, dôrazu na detaily a látkam prémiovej kvality je táto kolekcia sofistikovaná a zároveň minimalistická. Potvrdzuje, že niekedy menej znamená viac. Kolekcia je dostupná na lindex.com a vo vybraných predajniach od začiatku marca.
8. marca Lindex tiež vyzdvihne snahy organizácie WaterAid, ktorá podporuje posilnenie úlohy žien po celom svete. Ženy sú tými, ktoré sú najviac ovplyvnené nemožnosťou prístupu k zdravotne nezávadnej vode a hygienickým opatreniam, čo často obmedzuje ich príležitosti na získanie vzdelania a ich schopnosť naplniť svoj potenciál. Preto spoločnosť Lindex daruje 10 percent z predajov z 8. marca organizácii WaterAid, čím podporí jej snahu zlepšiť dostupnosť zdravotne nezávadnej vody a hygienických opatrení a prostriedkov v najchudobnejších komunitách sveta.
Lindex
Je jedným z popredných európskych módnych reťazcov a prevádzkuje cca 475 obchodov v 18 krajinách. Obchodným konceptom firmy Lindex je ponúkať inšpiratívnu a dostupnú módu ženám, ktoré sa o ňu zaujímajú. Sortiment firmy pozostáva z niekoľkých rôznych konceptov dámskej módy, detskej módy, spodnej bielizne a kozmetiky. Päťdesiat percent produktov firmy je vyrobených z obnoviteľných zdrojov a Lindex sa zaviazal, že do roku 2020 to bude plných 80%. Lindex je súčasťou skupiny Stockmann registrovanej vo Fínsku.
Zdroj foto: Lindex
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023