Irina Shayk: hviezda kolekcia pleteného tovaru Intimissimi
Sponzorovanej odkazy:
Horúca a sexy s dokonalým telom, mačacími očami a divokou osobnosťou, taká je ikona štýlu Irina Shayk. Táto ruská supermodelka, ktorá žiari eleganciou aj zmyselnosťou, sa stala tvárou novej kolekcie pletených odevov značky Intimissimi.
Neodolateľne elegantná kolekcia rozohráva symfóniu jemnej priadze v kombinácii s mäkkými ľahkými vláknami, ktorá hladí pokožku.
Reklamná kampaň
Tá sa nesie v nadčasovej, ale módnej a trendovej farebnej palete, inšpirovanej prehliadkovými mólami a horúcim trendom colourblockingu. Modely sú k dispozícii v klasických tónoch bielej a čiernej, rovnako ako vo farbe ťavej srsti, čo je v histórii pleteného oblečenia tejto značky vôbec prvýkrát.
Nude a neutrálne odtiene
Naprieč kolekcií sa objavujú tiež tri nové „neutrálne“ odtiene, ktoré priamo rozsvecujú ultraľahké topy s dlhým rukávom a okrúhlym výstrihom, rebrované roláky, maxi vesty, voľné nohavice a šaty na telo. Dobre sa kombinujú s akýmkoľvek ďalším oblečením: môžete si z nich vytvoriť vlastný, osobitý a jedinečne vrstvený outfit.
V znamení úpletu a kašmíru
Nová sezóna bude v znamení ultra ľahkého úpletu a kašmíru: úplet je ľahučký skoro ako pavučina a vyrobený len z tých najkvalitnejších priadzí. Je skutočne ako pierko a v spojení so strihom na telo predstavuje majstrovskú lekciu v tom, ako pôsobiť zvodne a zároveň elegantne. Horúcou novinkou v tejto kolekcii sú mäkké oversized svetre s okrúhlym výstrihom a topy s rozopínaním na gombíky pri krku pre svieži vzhľad, ktorý je vždy in.
Luxusné priadze
Vyrobená je z vlny & hodvábu – prvýkrát predstavená v široko rebrovanej verzii na extra dlhý kardigan – je predurčená k tomu, aby sa stala hitom. A teraz Intimissimi prichádza s ďalším „geniálnym“ nápadom: jemne rebrovaným úpletom pretkaným lesklým lurexovým vláknom.
Chiara Ferragni a Irina Shayk
Reklamná kampaň, ktorá predstavuje novú kolekciu pletenín Intimissimi prostredníctvom neodolateľných záberov Iriny Shayk, pobeží na celom svete. Hlavnú kampaň podporí rozsiahla kampaň digitálna, v ktorej zažiari talianska internetová hviezda a módna influencerka Chiara Ferragni. Svojim hravým a spontánnym prístupom a sviežou priamočiarou osobností – aj svojimi neverbálnymi gestami – Chiara dokonale stvárňuje atmosféru celej kolekcie.
Krátke trvajúce 15 sekundové videá, 6 sekundové klipy a slučky z aplikácie Boomerang sú dokonalými nástrojmi pre efektívnu kampaň na sociálnych sieťach. Ale to nie je všetko: kampaň obsahuje veľa špeciálneho a atraktívneho nového obsahu, a ideálne kombinuje printové a digitálne médiá.
Zdroj foto: Intimissimi
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023