Lindex spúšťa predaj na platforme Zalando
Sponzorovanej odkazy:
Lindex pokračuje v digitálnej expanzii a spúšťa predaj na platforme Zalando. Švédsku módnu značku a poprednú európsku online platformu pre módu a životný štýl spájajú spoločné základné princípy – silné zameranie na zákazníkov a vysoké ciele v oblasti udržateľnosti.
"Zo začiatku predaja cez Zalando máme veľkú radosť, pretože sa jedná o platformu, ktorá je silne orientovaná na zákazníkov a stále viac sa zameriava na udržateľnosť. V spoločnosti Lindex je pre nás zákazník všetkým. Tešíme sa, že sa stretneme so súčasnými, ale aj novými zákazníkmi a ponúkneme im skvelé produkty značky Lindex, "vysvetľuje Sophie Ready, vedúci pre elektronický obchod tretích strán v spoločnosti Lindex.
Od leta 2020
Od začiatku tohto leta na platforme Zalando dostanete produkty z celého sortimentu značky Lindex – dámske oblečenie, detské oblečenie aj spodnú bielizeň. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti Lindex je posilniť svoju pozíciu významnej globálnej módnej značky a toto nové partnerstvo pre ňu predstavuje pokračujúcu digitálnu expanziu.
Online platforma Zalando
S viac ako 29 miliónmi zákazníkov v 17 krajinách je Zalando poprednou európskou platformou v oblasti módy a životného štýlu. Táto spoločnosť nedávno zverejnila svoju novú stratégiu pre väčšiu udržateľnosť a má za cieľ stať sa udržateľnou módnou platformou s pozitívnym vplyvom na ľudí aj planétu.
"Z nášho nového partnerstva so spoločnosťou Lindex sme nadšení. Lindex je populárna značka dámskeho a detského oblečenia so zásadným zameraním na diverzitu a udržateľnosť. Veľmi dobre tak dopĺňa rastúci dopyt po škandinávskej móde, ktorú na našej platforme pozorujeme, ale aj naše zosilnené úsilie v rámci udržateľnosti. Lindex je preto úžasným rozšírením našej ponuky. Posúva nás o krok bližšie k tomu, aby sme sa stali odrazovým mostíkom módy a životného štýlu po celej Európe, "dodáva Kenneth Melchior riaditeľ pre Severnú Európu v spoločnosti Zalando.
Lindex
Lindex je jedným z popredných európskych módnych reťazcov a prevádzkuje cca 460 obchodov v 18 krajinách. Obchodným konceptom firmy Lindex je ponúkať inšpiratívnu a dostupnú módu ženám, ktoré sa o ňu zaujímajú. Sortiment firmy pozostáva z niekoľkých rôznych konceptov dámskej módy, detskej módy, spodnej bielizne a kozmetiky. Päťdesiat percent produktov firmy je vyrobených z obnoviteľných zdrojov a Lindex sa zaviazal, že do roku 2020 to bude plných 80%. Lindex je plne vlastnený dcérskou spoločnosťou Stockmann plc.
Viac informácií sa dozviete na Lindex.cz .
Zdroj foto: Lindex
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023