Louis Vuitton: kolekcia LV Volt
Sponzorovanej odkazy:
Nová kolekcia šperkov LV Volt od umeleckej riaditeľky kolekcií hodiniek a šperkov značky Louis Vuitton, Francescy Amfitheatrof, akcentuje dve veľké písmená L a V. Ikonické iniciály sú metaforou.
A to metaforou pohybu, alegórie zotrvačnosti, definície esenciálnosti a symbolom rýchlosti. Spolu tvoria architektonický návrh, ktorého hlavnou líniou sa stávajú stavebnými blokmi univerzálneho jazyka, ktorého mocná geometria presahuje hranice a pohlavie.
Prvá kapitola
V prvej „kapitole“ tejto kolekcie sú ikonická písmená L a V predstavené v ich čistej forme. Línie sa pretínajú priestorom a vnútri vytvárajú uhly, v ktorých sa rozohráva hra trblietavých odleskov zlata a diamantov. Dve veľké písmená sa stretávajú, rozchádzajú, komunikujú, kontrastujú , prelínajú sa a navzájom sa dopĺňajú. Ožíva scéna symbolov skúmajúcich svetlo, priestor a rytmus prostredníctvom nečakaných a neuchopitelných zdrojov.
Čo znamenajú v kolekcii písmena L a V?
- L ako legenda, V ako vibrácie
- L ako luminiscencia, V ako vízia
- L ako Louis, V ako Vuitton
Druhá kapitola
Rytmus sa v druhej kapitole zvyšuje a kolekcia naberá na komplexnosti. L a V sa stávajú článkami reťazca nespočetných textúr, objemov, povrchových úprav a rozmerov. Iniciály L a V sa zhmotňujú v celej sade šperkov, objavujú sa ako hranoly či tubulárne štruktúry. Kolekcia vrcholí únikom z abstrakcie, kedy sa dve písmená premieňajú na pazúry, ktorými možno ozdobiť prsty, alebo šatku ako svojho druhu výšivku v pohybe.
Remeselné umenie
Na každom šperku je viditeľný remeselný um typický pre značku Louis Vuitton – štýl, ktorý dáva prednosť konverzácii presných, čistých línií a mäkkých, hladkých siluet. Nad touto geometrickou silou leitmotívom sa výrazné litery zhmotňujú do svojho druhu manifestu. Kolekcia šperkov LV Volt, ktorá je určená ženám aj mužom, čerpá z tradície značky aj elegantnej abstraktnej umeleckej vlne energie, pulzuje v jej rytme, graduje a kulminuje v originálnej forme.
Kampaň LV Volt
Louis Vuitton predstavuje kampaň na novú kolekciu LV Volt. Hviezdami kampane sú Alicia Vikanderová, Hugo Marchand, Sharon Alexie a XiaoXing Mao. Fotografie kampane má na svedomí Jean-Baptiste Mondino a syling kampane Carine Roitfeld. Hviezdami kampane sú štyri talentované osobnosti: Alicia Vikanderová, Oscarová herečka a ambasádorka značky Louis Vuitton, Hugo Marchand, danseur étoile, primo Ballerina baletu Parížskej opery, Sharon Alexie, maliarka a umelkyňa, a XiaoXing Mao, modelka čínskeho pôvodu.
Kampaň zachytená objektívom fotografa Jeana-Baptista Mondini je odvážnou metaforou dynamickej kolekcie LV Volt, ktorá hýri rytmom, pohybom a energiou. Jej autorkou je umelecká riaditeľka kolekcii šperkov a hodiniek Louis Vuitton Francesca Amfitheatrof, ktorá ju koncipovala ako unisexovú. Tridsať šesť kúskov, ktoré zámerne zahmlieva hranice medzi pohlaviami, sú oslavou dvoch písmen – L a V – ktorá tvorí kultové iniciály architektonického dizajnového jazyka kolekcie LV Volt.
Kampaň sa objaví na stránkach svetových magazínov v septembri 2020.
Zdroj foto: Louis Vuitton
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023