Louis Vuitton pánska kolekcia od Virgila Abloha
Sponzorovanej odkazy:
Doba „covidová“ nepraje ani móde a módnym návrhárom. Obchody sú často uzavreté, nakupuje sa online a módne prehliadky, v podobe, ako sme ich poznali skôr, sa zdajú byť v nedohľadne. Všetko zlé je však na niečo dobré a značky tak prichádzajú s novými spôsobmi, ako svojich zákazníkov osloviť. Louis Vuitton napríklad vytvoril priestor na Rue du Pont Neuf, ktorý slúži ako dočasný butik a dáva ľuďom možnosť prezrieť si limitované edície Virgila Abloha.
LV: Walk in the Park
Kontakt medzi návrhárom a nositeľmi jeho designov je dôležitý. Aj preto sa značka Louis Vuitton rozhodla pre realizáciu série podujatí, ktoré tvorbu Virgila Abloha, kreatívneho riaditeľa pánskych kolekcií, predstavujú verejnosti. V dočasnej parížskej rezidencii tak boli k nahliadnutiu ikonické modely tenisiek z predchádzajúcich, ale aj aktuálnych kolekcií, šperky, slnečné okuliare a celý rad ďalších doplnkov. Vo všetkých prípadoch išlo o veľmi žiadané či priamo zberateľské kúsky. Nechýbal medzi nimi ani najnovší model tenisiek LV Trainer Upcycling vrátane exkluzívnej verzie Paris s iba 95 kusmi. Podívaná potom bola ešte vylepšená podobou celej inštalácie, kedy boli jednotlivé modely rozdelené do blokov v odtieňoch dúhy.
Okuliare od Pharella Williamsa
Predajná expozícia však ponúkla aj ďalšie špeciality z dielne Louis Vuitton. Medzi ne môžeme zaiste zaradiť náhrdelníky Cuban chains, šperky s motívom spojených očiek reťaze, ktoré Virgila Abloha tiež preslávili. Popri nich sa návštevníkom ukázali aj modely slnečných okuliarov 1.1 Millionaires, ktoré pre tento módny dom navrhli v roku 2004 Pharell Williams a Nigo.
Aplikácia aj bláznivá postavička
Nielen na slávnych dizajnoch však bol nový počin LV postavený. Do sveta Virgila Abloha mohli ľudia nahliadnuť aj prostredníctvom rozšírenej reality a užiť si tak úplne novú skúsenosť. Mnohých tiež mohol potešiť návrat pestrofarebnej a bláznivej postavičky Zoooom a jej priateľov, motívu navrhnutého pre kolekciu jar/leto 2021 prezentovanej v Šanghaji a Tokiu. Aj to je ďalší spôsob, ako sa návrhár snažil komunikovať so svojím publikom a zároveň tak posilniť rozmanitosť ducha komunity.
Foto: Louis Vuitton
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023