
Puma Only See Great: optimizmus a sebadôvera
Sponzorovanej odkazy:
Značka Puma ide ďalej a aktuálne prezentuje kampaň „Only See Great“, ktorá má ľuďom naprieč generáciami a po celom svete dodať optimizmu a sebadôveru.
Novou kampaňou „Only See Great“ Puma predstavuje myšlienky svojich globálnych ambasádorov, ako sú Neymar Jr., Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Cara Delevingnová, Lewis Hamilton, Usain Bolt, Rickie Fowler a ďalších, pre povzbudenie verejnosti v období, ktoré mnohí považujú za jedno z najnáročnejších.
Cara Delevingnová
Rozhovory a online posty
Ikony radu disciplín budú v priebehu celého roka prostredníctvom rozhovorov v médiách či postov na online kanáloch značky Puma zdieľať svoje názory a stanoviská k tomu, ako aj v tejto náročnej dobe patriť k najväčším osobnostiam svojich odborov.
Lewis Hamilton
Vízia a viera v lepší zajtrajšok
Osobnosti budú tiež šíriť svoje optimistické vízie a zdôrazňovať silu viery v seba samého v roku, v ktorom svet dúfa v prekonaní pandémie a teší sa na kľúčové športové udalosti, ako sú série majstrovstiev sveta Formuly 1, majstrovstvá Európy vo futbale a samozrejme letné olympijské hry v Tokiu.
Usain Bolt
Inšpirácia JAY-Z "Carterom
Puma našla inšpiráciu pre svoju kampaň v myšlienkach Shawna „JAY-Z“ Cartera, kultúrne ikony, biznismena a filantropa, ktorý povedal: „Vidím len to najlepšie. Neuspokojím sa s tým vidieť len dobré. Nevidím kompromisy. Vo všetkom, čo robíme, by sme sa vždy mali snažiť dosahovať tie najlepšie výsledky. Niečo, čo vydrží. “
„JAY túto myšlienku vyslovil v jednej z našich prvých diskusií o produktovom dizajne,“ povedal Adam Petrick, globálny riaditeľ pre brand a marketing spoločnosti Puma. „Jeho slová dokonale vystihujú posolstvo, ktoré sme ako značka chceli ľuďom odovzdať v tomto roku plnom jedinečných kultúrnych a športových podujatí. Myslím, že pointou oznámení je plne sa sústrediť len na tie najvyššie ciele. Pozrieť sa do svojho vnútra a nájsť tam to, čo nikto iný nevidí. “
Rickie Fowler
Ambassador v akcii
Kampaň „Only See Great“ poodhalí kariérnu dráhu PUMA ambasádorov, ktorí sa tiež podelia o skúsenosti s počúvaním vlastnou intuíciou a hlasu srdca, ktoré im pomohli naplniť ich jedinečné vízie a to aj napriek súčasným výzvam plynúcim z globálnej pandémie. „Only See Great“ sa zameria tiež na tému dosiahnutie „veľkosti“ – ako je o ňu usilovať a kam sa posunulo vnímanie tohto pojmu za posledný rok.
Neymar da Silva Santos
Nové produkty a kolekcie
V rámci kampane „Only See Great“ bude v priebehu roka uvedené na trh niekoľko nových produktov, vrátane kľúčových športových kolekcií, ktoré si oblečú športovci a federácie na letných športových udalostiach ako Euro 2021, Copa America, alebo olympijské hry.
Skylar Diggins
Zdroj foto: Puma
Úvodné foto: Winnie Harlow
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články

Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024

Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023

Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023