Levis: šetrnosť je cool
Sponzorovanej odkazy:
Levis odštartoval kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER za udržateľnosť módy a odevného priemyslu a sám sa snaží ísť príkladom. So sloganom „Nakupuj lepšie, nos dlhšie“ chce inšpirovať zákazníkov k zmene nákupných zvykov a odevné firmy k využívaniu nových ekologickejších materiálov aj technológií.
Výroba a spotreba oblečenia dosiahla neudržateľnú úroveň – medzi rokmi 2000 a 2020 sa zdvojnásobila. Máme v šatníku viac vecí, ktoré nosíme menej a potom ich rýchlo vyhodíme – vydržia nám o polovicu kratšie ako pred 15 rokmi.
Emma Chamberlain
Prizval skupinu inšpirujúcich changemakerov
- Emma Chamberlain je vedúcim hlasom svojej generácie, milovníčky módy, ktorá dáva prednosť šetrnosti, secondhandu a pretváranie starého v nové.
- Jaden Smith, dlhoročný partner značky s rovnakým zmýšľaním, sa zaujíma o vodu a zvyšuje povedomie o obmedzených zdrojoch našej planéty.
Jaden Smith
- Anglický futbalista Marcus Rashford MBE je filantrop a tvrdý obhajca mládeže z chudobných komunít.
Marcus Rashford
- 20-ročná indonézska podnikateľka a aktivistka Melati Wijsen viedla v roku 2019 úspešnú kampaň za zákaz plastových tašiek na Bali a teraz sa venuje postaveniu mládeže.
Melati Wijsen
- Xiye Bastida z mexického San Pedro Tultepec pochádza mesta postihnutého suchom aj povodňami, preto bojuje za lepšiu budúcnosť planéty.
Xiye Bastida
- Americký domorodý environmentálny aktivista a hip-hopový umelec Xiuhtezcatl zasa prepája hudbu s environmentálnou spravodlivosťou.
Xiuhtezcatl
Zodpovednosť
Levi's® si uvedomuje svoju zodpovednosť a sám presadzuje ambiciózne opatrenia v oblasti klímy a úspory vody. Investuje do materiálov ako bavlnizované konope, alebo organická bavlna aj technológií, napríklad 76% všetkých produktov Levi Strauss & Co. a 70% všetkých džínsov a džísiek Levi's® sa dnes vyrába s využitím technológie Water "Cítite ten rozdiel, keď máte na sebe džínsy, ktoré s vami už niečo prežili, alebo nájdete štýlový kúsok z druhej ruky? Denim Levi's® sa dá nosiť po generácie, dlhšie si drží svoju hodnotu, ako fyzickú, tak emocionálnu, "hovorí Paul Dillinger, viceprezident pre inovácie produktov.
„Klimatická kríza je najväčšou hrozbou, ktorej čelíme, ale tiež najväčšia príležitosť, ako niečo zmeniť,“ hovorí Xiye Bastida.
"Svet, v ktorom žijeme, nás nabáda k neustálemu nakupovaniu. Dostáva nás to do zlého cyklu. Som rád, že Levi's® mení toto posolstvo a presadzuje, že šetrnosť je cool. Niektoré z mojich obľúbených džínsov sú z druhej ruky, "uvádza Jaden Smith. Tak sa pridajte!
Zdroj foto: Levis
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023