Louis 200: Louis The Game - Cesta pre každého
Sponzorovanej odkazy:
Počiatky značky Louis Vuitton sú spojené s epickou výzvou: Louis, 14-ročný mladík opustil svoju rodinu v rodnom francúzskom kraji Jura; dva roky strávil na pešej púti Francúzskom, kým sa dostal do Paríža. Na oslavu jeho 200. výročia sa módny dom nechal inšpirovať touto cestou a vyvinul plošinovú hru, ktorá osloví hráča naprieč generáciami.
** Louis The Game ** kombinuje pokročilú animáciu s historickým odkazom a ponúka akčné dobrodružstvo v šiestich imaginárnych svetoch, ktoré prekračujú rovinu času.
Maskot značky Louis Vuitton
V hre sa objavuje Vivienne, stále známejší maskot značky Louis Vuitton, cestujúci na veľké vzdialenosti, aby navštívil slávnostné narodeninové destinácie. Po ceste musí táto svieža a veselá postavička nazbierať čo najviac sviečok s Monogramom a tiež kľúče, ktoré odomykajú ďalší z levelov. Globálna platforma umožňuje hráčom súperiť so svojimi priateľmi a ponúka najrôznejšie skiny, ktoré môžu byť počas hry zmenené.
Hra integruje najmodernejšiu technológiu blockchain a zahŕňa 30 NTF položiek. Desiatku z nich vytvoril populárny digitálny umelec známy ako Beeple.
Už od včerajška – 4. augusta o 15:00 stredoeurópskeho času bude spustená interaktívna iniciatíva Louis 200 ako aplikácia cez Apple a Google Play pre systémy Android. Hneď ako si hráč hru stiahne, je vyzvaný, aby si vybral jeden z dvoch batohov Louis Vuitton.
Tutoriál vám predvedie všetky pohyby maskota Vivienne, ktoré sa zlepšujú s dokončením levelu – od základnej chôdze a behu, cez lezenie po rímsach až k plaveniu a dvojitému skákaniu. Každá z dvoch stoviek sviečok odomkne pohľadnicu, ktorá skrýva anekdotu alebo zaujímavosť, spojenú so spoluprácou módneho domu, špeciálnymi zákazkami, technickými detailmi, rodinnou históriou, umeleckými kolaboráciami, kľúčovými momentmi z prehliadok a podobne.
Hurá do hry
A dobrodružstvo začína… Vychádzame z Louisova lesa, hráč potom vykonáva Vivienne lokáciami Luminous City, Adventure Kingdom, Monogram Island, Sunshine Metropolis a Birthday Extravaganza – novými miestami, ktorá pripomínajú Paríž, Peking, Londýn, New York a ďalšie. Kĺzanie cez kopce, lezenie po budovách a energetické otáčanie – vždy, keď získate sviečku, Vivienne sa zaleje trblietavými farbami.
Louis The Game ponúka prostredníctvom zábavy a súvislého rozprávania nové médium, približujúce históriu módneho domu na poli kreativity a inovácie – znovu tak pripomína, že historický odkaz a pokrok môžu skvele koexistovať.
Kto je Beeple?
Spolupráca Mika „Beeple“ Winklemanna na hre Louis The Game predstavuje už druhé pracovné prepojenie s týmto módnym domom. V rámci dámskej kolekcie pre sezónu jar/leto 2016 spolupracoval americký umelec s Nicolasom Ghesquierom na sérii exkluzívnych potlačí, inšpirovaných existujúcimi umeleckými dielami.
Vytvoril tiež videá pre výklady vybraných butikov po celom svete. V aukčnej sieni Christie's bolo 11. marca 2021 vydražené NFT jeho Instagramovej koláže, ktorá vznikala dlhšie ako 13 rokov, za 69,3 milióna dolárov – doteraz najvyššia suma vyplatenú za dielo digitálneho umenia. Beeple sa stal tretím najdrahším žijúcim umelcom na svete.
Zdroj foto: Louis Vuitton
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023