Kultová edícia FRANZ: tenisky, mikiny, tričká
Sponzorovanej odkazy:
Podstatné veci sa nemenia. V uplynulých 18 mesiacoch sme si pripomenuli, že je potrebné radovať sa zo života aj z maličkostí, a v náročných situáciách o to viac. V súčasnej neobvyklej situácii sa prémiový obchodník s obuvou HUMANIC rozhodol pre novú identitu svojej značky.
O Franz sme už písali tu a ako nová identita značky, sa Franz už zabýval v českých predajniach a teraz je najvyšší čas odhaliť tiež kultovú edíciu, ktorú prináša.
FRANZ Retro Edition
Nájdete v nej tričká, mikiny, ponožky a ďalšie milé doplnky. Trvalo udržateľné tenisky Tommy Hilfiger a ďalšie kúsky z kolekcie FRANZ Retro Edition, sú k dispozícii online a vo vybraných predajniach HUMANIC: Westfield Chodov, Metropole Zličín, OC Nový Smíchov a Olympia Brno.
Ikona Franza = odvaha do súčasnosti aj budúcnosti
Pri hľadaní inšpirácie pre nové vizuály našiel kreatívny tím Humanic predlohu v archívoch. V 70. rokoch minulého storočia prišiel totiž HUMANIC s naozaj originálnou komunikáciou, ktorá nebola klasickou reklamou, ale umením vo verejnom priestore. S Humanic vtedy spolupracovali významní umelci, ktorí suplovali kreatívnu agentúru, a to viac ako 25 rokov. Zrodila sa okrem iného farebná ikona v tvare chodidla a ruky s prstami zdvihnutými do „V“ – FRANZ.
FRANZ = päť písmen
Päť písmen ako päť hlavných princípov, ktoré v budúcnosti ešte viac priblížia našu značku zákazníkom. "Naša vízia je jednoduchá. Prinášame radosť do života ľudí a zo všedných dní robíme nevšedné. Ako? Na našich 198 predajní vo všetkých krajinách zavíta v priemere 4,5 mil. zákazníkov mesačne. Táto dôvera je zároveň veľkým záväzkom. Záleží nám na tom, aby mal zákazník radosť z nákupu, pri ktorom je dôležitý samozrejme tiež medziľudský kontakt. Ako alternatívu k anonymnému nakupovanie na internete ponúkame zákazníkom úplne vedome sieť predajní, ktoré sú akýmsi módnym butikom v ich blízkosti. V nich zákazníci nájdu najnovšie módne trendy, inšpiráciu a atmosféru, a to vďaka kreatívnym kooperáciam s významnými partnermi a širokej ponuke sortimentu. Všetko, čo v Humanic robíme, robíme kvôli spokojnému úsmevu zákazníkov, ktorí u nás nakúpia a ktorí nám dôverujú, "vysvetľuje bližšie člen predstavenstva Humanic Michael Rumerstorfer.
Nová identita s vlastnou kolekciou topánok, oblečenia a doplnkov
Novú identitu značky HUMANIC naplno pocítite od 23. septembra 2021. „Chceme, aby naše nadšenie bolo ešte bezprostrednejšie, a chceme ho preklopiť do kvality zážitku – prostredníctvom atmosféry v predajniach a vo všetkých našich komunikačných kanáloch“, prezrádza Michael Rumerstorfer. Výhradne na tento účel sme vytvorili špeciálnu edíciu tenisiek FRANZ, kolekciu doplnkov TRIBUTE TO FRANZ, nové spoty a zaujímavé slogany na našich vizuáloch aj na predajniach.
"Rebranding je zároveň prípravou na naše veľké 150 ročné jubileum, ktoré oslávime budúci rok, a je pozvánkou pre všetkých módnych nadšencov, aby sa k nám prišli pozrieť. Máme atraktívnu ponuku, vďaka ktorej bude váš módny život zaujímavejší. A máme toho ešte veľa v pláne, "hovorí na záver Michael Rumerstorfer, člen predstavenstva spoločnosti HUMANIC.
Pustite Franza do svojho šatníka aj vy! A ak tápate, čím si urobiť radosť, opýtajte sa Franza! Franz vie, čo je IN, Franz poradí, Franz vás nenechá na pochybách. Spýtajte sa priamo v Humanicu Franza!
Zdroj foto a info: Humanic
Sponzorovanej odkazy:
Najnovšie články
Detské náušnice - Kedy a ako ich správne vybrať
17. januára 2024
Významné vône spomienok a emócií
19. septembra 2023
Najzaujímavejšie mužské outfity na letnú svadbu
25. apríla 2023